Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~NAGU | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Mozolewski adresGdańsk zarejestrowany11.07.2007 @15:51:16 ostatnio na stronie10.04.2014 @07:31:02

-----------------------------------
...cisza...
czysta kartka ciszy
myśli i koncepcje podtrzymują sens myśliciela ../
cisza przerywa...
myśliciel to myśliciel i gdy cisza znika a "ja doświadczam ciszy"..
dwóch?
ja "dialog" i ja "cisza" > ?
po czym ..... "cisza".
-------------------------------------
FACEBOOK:
http://www.facebook.com/MichalMozolewski
DEVIANTART:
http://mmozolewski.deviantart.com/
ART LIMITED:
http://15034.portfolio.artlimited.net/
BEHANCE NETWORK:
http://www.behance.net/mozolewski
SOUNDCLOUD:
http://soundcloud.com/nagu
MYSPACE:
http://www.myspace.com/nagu86
FLICKR
http://www.flickr.com/photos/mozolewski/
Printy dostępne tutaj :
http://gurupa.pl/michal-mozolewski,356,sprzedajacy








kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwbe.net/mozolewski
digarty478 komentarze7468 posty na forum214

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MtD    06.04.2014 @22:46:48
dzieki za polubienie, przy okazji poznalem swietna tworczosc ktora biore od teraz pod lupe.
pozdrawiam
~NewNec    02.04.2014 @14:41:11
Zdrowo dziala na neurony maan
~Baxia    01.04.2014 @23:43:36
~NewNec    01.04.2014 @19:38:54
ohoho dobrze robi :D
*liil    31.03.2014 @19:48:44
a weź się uspokój!
_______
iGenio y figura hasta la sepultura! (S. Dali)
~agnieszkalorek    27.03.2014 @06:37:03
skromny Jestes - podziwiam po stokroc *
pozdrawiam Cie serdecznie ;***
*bagsiu    26.03.2014 @21:02:36
nie ma za co ^^

bo wszystkie twoje prace są świetne
~agnieszkalorek    24.03.2014 @14:40:42
Jestes mistrzu, ja tylko czekam kiedy Ci przyklejá wykrzyknik przed nickiem. Uwielbiam Twoje prace. Pieknego i owocnego dnia !
~agnieszkalorek    24.03.2014 @14:38:18
Dziekuje i klaniam sie ;*
~UpadlyM    21.03.2014 @17:45:02
Wszystkiego trzeba spróbować... Proszę bardzo, galeria świetna to jak najbardziej zasłużony feedback. Pozdro
_______
Nie żyjemy w świecie rzeczywistym, ale w świecie percepcji. ^^
~UpadlyM    21.03.2014 @11:39:18
Z takim stwierdzeniem wyłamujesz się od większości zadumanych w sobie ludzi hehe ^^
_______
Nie żyjemy w świecie rzeczywistym, ale w świecie percepcji. ^^
~UpadlyM    21.03.2014 @00:58:32
Patrząc na osiągnięcia starożytnych cywilizacji to kto wie czy i taka percepcja czasem nie jest prawdziwa, w końcu "Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga tylko więcej czasu." A nasze ludzkie korzenie to jedna wielka zagadka.
_______
Nie żyjemy w świecie rzeczywistym, ale w świecie percepcji. ^^
~thobiasxxx    17.03.2014 @21:27:38
nie ma za co
~thobiasxxx    12.03.2014 @00:52:40
ale masz fpytke prace!
pzdr
~akwEE    11.03.2014 @08:10:55
Michale ja już tu nie chcę się wyświetlać miłego!
_______
~grafkapafka    23.02.2014 @09:53:22
Wspaniałe prace, nic dodać, nic ująć.
~cianciarska    18.02.2014 @08:15:04
Same pyszności
~Natalcia83    31.01.2014 @19:06:04
dzieki Michal
~piofoks    28.01.2014 @11:41:14
pasuje ;p
~piofoks    27.01.2014 @19:09:27
Mi sie tez podoba pozdrawiam
~jesuisdobronek    23.01.2014 @00:35:11
tak sobie przeglądam od czasu do czasu Twoje prace (od dawna mam Cię w obserwowanych) i ciągle zachwycam się tym, jak niesamowicie łączysz taką kobiecą, zmysłową lekkość z pewną nutką mroku i niepokoju.. wstyd się przyznać, ale marzy mi się portret Twego autorstwa (o ja próżna) - no ale za daleko, jam wybitnie niefotogeniczna no i pewnie byś nawet nie chciał, hehe.. ech, ale pomarzyć można gratuluję galerii i, przede wszystkim, talentu!
~PaVo    22.01.2014 @14:28:08
Jeszcze raz dzięki. Wracając do płótna - jaka jest najtańsza opcja, żeby się cieszyć Twoją pracą w domowym zaciszu? Szukam czegoś z krótszą krawędzią ok. 50 cm (bez ramy, itd.) i do, powiedzmy, 200 zł. Czy to realne?
_______
Ocencie: http://pavo.digart.pl
~PaVo    22.01.2014 @12:26:13
Jestem jak Mariusz Max Kolonko (C)(R)(TM) - mówię, jak jest
W każdym razie chciałem zamówić płótno z jedną z Twoich grafik, ale niestety nie są to rzeczy na moją kieszeń. Może kiedyś
Jeśli będziesz miał chwilę czasu, zerknij do mojej galerii i szepnij parę słów na temat moich rysunków. Mojej wdzięczności nie będę w stanie opisać słowami, zatem tylko powiem, że z góry dziękuję.
_______
Ocencie: http://pavo.digart.pl
~pomian5    20.01.2014 @10:56:16
nie ma za co......swoją drogą galeria mająca swój niepowtarzalny klimat....
~tHx    17.01.2014 @13:27:00
1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2014 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt